مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-28اقتصادي

4436 فرصت شغلی برای مددجویان در آذربایجان غربی فراهم شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایجاد چهار هزار و 436 فرصت شغلی با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه برای مددجویان این نهاد در سالجاری خبر داد.

- ارومیه – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از ایجاد چهار هزار و 436 فرصت شغلی با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه برای مددجویان این نهاد در سالجاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز سهندی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال تاکنون 191 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی برای مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است، افزود: میزان اشتغال زایی این نهاد در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، 11 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: با توجه به 31 هزار و 400 طرح اشتغال زایی تحت نظارت در استان، پیش بینی می شود این میزان مشاغل تحت حمایت در سال جاری بیش از 59 میلیارد و 700 میلیون تومان درآمدزایی داشته باشند.

سهندی با بیان اینکه متوسط درآمد هر طرح اشتغال ماهانه یک میلیون و 923 هزار تومان بوده که این رقم در مقایسه با درآمد ماهانه طرح ها در سال گذشته، 40 درصد رشد داشته است، ادامه داد: همچنین در سال جاری دو هزار و 143 طرح راهبر شغلی در آذربایجان غربی با حمایت کمیته امداد استان به مرحله اجرا رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4436 فرصت شغلی برای مددجویان در آذربایجان غربی فراهم شد

4436 فرصت شغلی برای مددجویان در آذربایجان غربی فراهم شد