مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-28سياسي

ایجاد بانک امانات پزشکی هلال احمر با کمک خیرین


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان از تشکیل بانک امانات پزشکی هلال احمر خبر داد و گفت: تا کنون 4500 کپسول اکسیژن و 600 دستگاه اکسیژن ساز با کمک خیرین تهیه شده است.

- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورمان از تشکیل بانک امانات پزشکی هلال احمر خبر داد و گفت: تا کنون 4500 کپسول اکسیژن و 600 دستگاه اکسیژن ساز با کمک خیرین تهیه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نصیری در مراسم تقدیر از خیریه ها و تشکل های مردم نهاد همکار و جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مسئولیت پذیری و مداخله اجتماعی خیرین و سازمان های مردم نهاد نقش موثری در کاهش آسیب ها و خسارات ناشی از کرونا داشت، گفت: خیرین و سازمان های مردم نهاد در توزیع اقلام بهداشتی مواد ضد عفونی، تامین تجهیزات پزشکی، آموزش عمومی و .

نقش موثری داشتند.

یکی از موارد مهمی که با کمک خیرین انجام شد.

ایجاد بانک امانات پزشکی هلال احمر بود.

وی ادامه داد: برخی از مبتلایان به کرونا پس از ترخیص از بیمارستان نیز نیاز به استفاده از یک سری تجهیزات و اقلام پزشکی در خانه داشتند، اما قیمت بالا یا کمیاب بودن آن مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده بود.

در همین راستا بانک امانات پزشکی هلال احمر تاسیس و تا کنون 4500 کپسول اکسیژن و 600 دستگاه اکسیژن ساز با کمک خیرین تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بانک امانات پزشکی هلال احمر با کمک خیرین

ایجاد بانک امانات پزشکی هلال احمر با کمک خیرین