مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:302021-02-28اقتصادي

شمارش معکوس برای کاهش قیمت خودرو


ثبات نرخ ارز طی روزهای اخیر آرامش را به بازار خودرو بازگردانده است و حال با پیش بینی عرضه خودروهای 1400 در ماه های ابتدایی سال آینده فروشندگان نسبت به فروش خودروهای خود در روزهای پایانی امسال تمایل بیشتری پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در حالی که بازار خودرو در بهمن ماه نوسانات شدید قیمتی را تحت تاثیر نرخ ارز تجربه کرده است، اسفندماه تاکنون برای بازار خودرو آرامش نسبی را به همراه داشته است و قیمت های خودرو در این روزها همسو با بازارهای موازی طلا، سکه و حتی موبایل به ثبات رسیده اند.

با کاهش نوسانات قیمت ها در بازار خودرو طی چند روز اخیر دلالان از این بازار رخت بربستند و به گفته کاشانی رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در حال حاضر تنها توسط خریداران واقعی معامله ای در این بازار شکل می گیرد.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در گفت وگویی به خبرنگار خبرآنلاین گفت: در حال حاضر بازار خودرو روند طبیعی را در پیش گرفته است و مصرف کنندگان واقعی معاملات خود را از سر گرفته اند اما با توجه به ثبات قیمت ها دلالان از این بازار خارج شده اند چراکه امیدی به افزایش قیمت ها ندارند.

وی افزود: در حال حاضر مصرف کنندگان بیشتر به دنبال خودروهای داخلی هستند چراکه توان خرید خودروهای خارجی با این قیمت های نجومی را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای کاهش قیمت خودرو

شمارش معکوس برای کاهش قیمت خودرو