مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:302021-02-28سياسي

اولویت پلیس در رسیدگی به حاشیه شهرها


فرمانده نیروی انتظامی بحث حاشیه نشینی در شهرها را از اولویت های مهم نیروی انتظامی دانست و تاکید کرد:انقلابی و کاربلد بودن دو معیار مهم انتخاب فرماندهان و مسئولان انتظامی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد.

- فرمانده نیروی انتظامی بحث حاشیه نشینی در شهرها را از اولویت های مهم نیروی انتظامی دانست و تاکید کرد:انقلابی و کاربلد بودن دو معیار مهم انتخاب فرماندهان و مسئولان انتظامی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار حسین اشتری در ادامه سفر به استان خراسان رضوی در دیدار با با آیت الله علم الهدی - نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد- افزود: نیروی انتظامی با تمام توان و روحیه انقلابی و ولایی می کوشد تا وظایف و تکالیف خود را به شایستگی انجام دهد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بحث حاشیه نشینی در شهرها به خصوص در مشهد مقدس که مورد تاکید مقام معظم رهبری است همچنان با هدایت امام جمعه مشهد پیگیری می شود و از اولویت های ناجا است.

وی در ادامه گفت: در موضوع جرایم عمومی پیشگیری های خوبی صورت گرفته و آنچه به نظر می رسد ضرورت افزایش هزینه جرم است.

اشتری با اشاره به تشکیل قرارگاه خیبر در نیروی انتظامی از مرداد ماه سال جاری گفت: این قرارگاه برای برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش راه اندازی شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت پلیس در رسیدگی به حاشیه شهرها

اولویت پلیس در رسیدگی به حاشیه شهرها