مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-28سياسي

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد معرفی شد


حجت الاسلام محمد رسول ملکی به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی سروآباد معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد، با اشاره به لزوم حفظ وحدت اسلامی و ارزش های والای دین اسلام اظهار کرد: چنانچه تبلیغات اسلامی فارغ از نگاه سیاسی و جبهه ای و حتی مذهبی برای تبلیغ ارزش های نورانی اسلام ناب محمدی که برای شیعه و سنی یا اصلاح طلب و اصول گرا مقدس است تلاش کند، می تواند اعتماد اقشار مختلف جامعه و نخبگان را به خود جلب کند.

حجت الاسلام احمد حاتمیان افزود: اداره تبلیغات اسلامی مأموریتی فرامذهبی در مناطق سنی نشین دارد و باید برای تحقق اهداف فرهنگی، دینی و اجتماعی تلاش کند.

وی بیان کرد: تلاش های زیادی از سوی دشمنان و نفوذی هایشان در داخل انجام می شود تا مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی در استان با مانع رو به رو شود اما باید برای برملاکردن این نقشه ها و شکستشان تلاش کرد و مسئولان نیز باید سازمان را در این راستا یاری کنند.

رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد نیز در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم بتوانم مجری خوبی برای تحقق اهداف تبلیغات اسلامی باشم و آنگونه که انتظار می رود برای پیگیری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد معرفی شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد معرفی شد