مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-28دانش

لزوم تمرکز هیئت علمی پژوهشگاه ها بر انجام پژوهش های فناورمحور


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم بر لزوم تمرکز هیئت علمی پژوهشگاه ها بر انجام پژوهش های فناورمحور و طرح های کارفرمایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی تجهیزات و دستاوردهای فناورانه و تعدادی از آزمایشگاه های پژوهشگاه مواد و انرژی اظهار داشت: در حال حاضر ما از نهادهای علمی کشور، ارائه آموزش مناسب به دانشجویان و تربیت دانش آموختگان، انجام پژوهش های اصیل و معتبر و مشارکت در توسعه فناوری را به عنوان سه موضوع مهم، انتظار داریم.

وی افزود: در دانشگاه ها اعضای هیئت علمی به هر سه موضوع می پردازند ولی در پژوهشگاه ها، اعضای هیئت علمی باید روی دو مورد آخر یعنی انجام پژوهش های اصیل و معتبر و مشارکت در توسعه فناوری تمرکز کنند.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم خاطرنشان کرد: در کشورمان پژوهشگاه ها و مراکز پژوهشی بسیاری وجود دارد ولی تعدادی از آنها به عنوان پژوهشگاه های بزرگ و اثرگذار در کشور شناخته می شوند که پژوهشگاه مواد و انرژی یکی از آنها است و با توجه به دستاوردها، تجهیزات و امکانات این پژوهشگاه ما انتظار انجام پژوهش های معتبر و مشارکت اثرگذار در توسعه فناوری را انتظار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تمرکز هیئت علمی پژوهشگاه ها بر انجام پژوهش های فناورمحور

لزوم تمرکز هیئت علمی پژوهشگاه ها بر انجام پژوهش های فناورمحور