مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-28اقتصادي

توسعه و رفع مشکلات موجود شهرک صنعتی گچساران در اولویت قرار دارد+ تصاویر


یکی از مشکلات موجود در شهرک صنعتی زیر ساخت آن از جمله تامین آب و برق پایدار و امنیت شهرک است و رفع زیر ساخت موجود در شهرک مطالبه صنعتگران و تولیدکنندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز فرماندار گچساران با همراهی مدیر کل شهرک های صنعتی استان، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران از شهرک صنعتی گچساران بازدید و از نزدیک مشکلات آن را مورد بررسی قرار داد.

 علیرضا اتابک در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی  نیمه فعال و راکد شهرک صنعتی گچساران گفت:  43 واحد صنعتی، تولیدی  در شهرک صنعتی گچساران که از این میزان 23 واحد فعال هستند.

 وی ادامه داد: در برنامه ریزی صورت گرفته این است که از تمامی ظرفیت شهرک صنعتی در شهرستان استفاده شود که در این راستا 125 میلیارد ریال تسهیلات کمک های فنی و اعتباری (یارانه ای) برای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی که هم اکنون فعال هستند در نظر گرفته شده است.

 فرماندار گچساران  با بیان اینکه اعتبارات به واحدهای صنعتی و تولیدی به جهت توسعه و اشتغالزایی تخصیص داده می شود، افزود: با پیگیری مستمر امیدوار هستیم که بتوانیم از ظرفیت بالا خوب شهرک صنعتی  در جهت رونق تولید و اشتغال زایی  منجر شود و هم بتوان در تراز شهرک های صنعتی  قابلیت دار در کشور مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و رفع مشکلات موجود شهرک صنعتی گچساران در اولویت قرار دارد+ تصاویر

توسعه و رفع مشکلات موجود شهرک صنعتی گچساران در اولویت قرار دارد+ تصاویر