مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-28اقتصادي

افزایش تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در مراسم افتتاح نمایشگاه رویداد صنایع روستا دوست اظهار کرد: - امید گفت: طبق درخواست کمیته امداد تسهیلات اشتغال از 50 میلیون به 100 میلیون افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در مراسم افتتاح نمایشگاه رویداد صنایع روستا دوست اظهار کرد: امروز زیر ساخت ها از جمله آب، برق گاز، راه، آموزش به طور میانگین 90 درصد در روستا ها فراهم شده است.

امید گفت: اشتغال روستایی از جمله ضروریاتی است که باید به آن توجه شود.

او با بیان اینکه دولت 22 هزار میلیارد تومان برای اشتغال روستایی اختصاص داده است، ادامه داد: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته شاهد کاهش شدید مهاجرت طی سه تا چهار سال اخیر بودیم؛ امروز در سال 99 مهاجرت روستایی ها به شهر یک دهم درصد بوده است.

معاون توسعه روستایی رییس جمهور با بیان اینکه با اشرافی که به واحد های روستایی در سراسر کشور داریم، هیچ دستگاهی با برنامه و منظم تر از کمیته امداد در حوزه اشتغال روستایی نداریم، افزود: یکی از پیشنهادات ما این است که به سمتی برویم که امداد، علاوه بر اشتغال مددجویان تجربه خود را در اختیار سایر روستاییان قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد

افزایش تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد