مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-28اقتصادي

«یار روزهای سخت در کنار مردم سی سخت»


دبیر پویش کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر برای زلزله زدگان شهر سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

- ایسنا/بوشهر دبیر پویش کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر برای زلزله زدگان شهر سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

حمیدرضا رنود پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: زلزله سی سخت که با ایجاد مشکلاتی وسیع برای مردم این بخش از جغرافیای کشورمان همراه بوده ضرورت کمک های فوری و مورد نیاز به مردم زلزله زده را دو چندان کرده است.

وی افزود: خرابی های گسترده در کنار سرمای شدید این فصل منطقه سردسیری سی سخت سبب شده تا در راستای عمل به وظیفه نوع دوستی مان تلاش کنیم با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی کمک های مردمی، سهم کوچکی در تسلی خاطر بازماندگان داشته باشیم.

دبیر پویش کانون پیشگامان انرژی و توسعه استان بوشهر تصریح کرد: با نظر هیات مدیره کانون پیشگامان توسعه و انرژی استان بوشهر و در راستای عمل به وظیفه مسولیت های اجتماعی در چارچوب ماموریت کانون، پویش یار روزهای سخت در کنار مردم سی سخت راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یار روزهای سخت در کنار مردم سی سخت»

«یار روزهای سخت در کنار مردم سی سخت»