مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-28پزشكي

شناسایی سه مورد جدید ویروس کرونای انگلیسی در سیستان و بلوچستان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: سه مورد جدید ویروس کرونای انگلیسی در سیستان و بلوچستان شناسایی شد و تعداد افراد آلوده به این ویروس به چهار نفر رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: سه مورد جدید ویروس کرونای انگلیسی در سیستان و بلوچستان شناسایی شد و تعداد افراد آلوده به این ویروس به چهار نفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سید مهدی طباطبایی از امکان تشخیص تست کرونای انگلیسی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد و افزود: نوع جهش یافته کرونا موسوم به انگلیسی با میزان سرایت بالاتر و کمون کمتر و میزان مرگ و میر بالاتر همراه است و تا زمانی که جامعه واکسینه نشود، این ویروس دچار جهش می شود.

وی افزود: در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان کیت های تشخیصی کرونای انگلیسی فراهم شده و در قالب پاسخ سریع به برنامه های کرونا با وجود تحریم ها، وزارت بهداشت در خصوص ارتقای زیر ساخت آزمایشگاهی اقدامات خوبی را انجام داده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: این دانشگاه علاوه بر آزمایشگاه هایی که در سال گذشته راه اندازی کرد 2 دستگاه RT-PCR و 2 دستگاه استخراج اتوماتیک را به مجموعه تجهیزات آزمایشگاهی اضافه کرد و ظرفیت تشخیصی دانشگاه به چهار برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی سه مورد جدید ویروس کرونای انگلیسی در سیستان و بلوچستان

شناسایی سه مورد جدید ویروس کرونای انگلیسی در سیستان و بلوچستان