مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-28اقتصادي

افزایش صادرات غیرنفتی مهم ترین اولویت اقتصادی آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: افزایش صادرات غیرنفتی، مهم ترین اولویت اقتصادی استان است که باید مورد اهتمام و توجه بیشتری قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جهانگیری ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان، با بیان اینکه این کارگروه در سال جاری 18 مصوبه داشته که 13 مصوبه اجرایی شده است، افزود: دستگاه های اجرایی عضو کارگروه، باید به دور از اقدامات و گزارش های کلیشه ای، اهتمام بیشتری در اجرای تصمیمات و مصوبات داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: گزارش های مربوط به کارگروه اقتصادی باید متناسب با نیازهای جامعه و اهداف استان و همچنین با توجه به شاخص هایی همچون کشورهای هدف صادرات، ظرفیت های اقتصادی استان و کالاهای عمده صادراتی مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه افزایش حجمی و ارزشی صادرات غیرنفتی را یکی از مهم ترین اولویت های استان برشمرد و گفت: حمایت عملی و کارگشا از تجار و فعالان بخش خصوصی می تواند بسیاری از مشکلات را در این حوزه کل کرده و زمینه ساز حضور قدرتمند در بازارهای جهانی و ارزآوری برای کشور باشد.

وی افزود: آمار مربوط به میزان صادرات باید همواره بر اساس نرخ مشخص و شاخص های علمی ارائه شود وگرنه آمار مشخصی از این حوزه نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صادرات غیرنفتی مهم ترین اولویت اقتصادی آذربایجان شرقی

افزایش صادرات غیرنفتی مهم ترین اولویت اقتصادی آذربایجان شرقی