مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:252021-02-28پزشكي

هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به تداوم عوارض بیماری کووید-19


برخی متخصصان سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به علائم پس از بیماری کووید-19 هشدار داده اند با این توصیه که درمان بیماری باید دقیق تر انجام شود.

- برخی متخصصان سازمان جهانی بهداشت (WHO) نسبت به علائم پس از بیماری کووید-19 هشدار داده اند با این توصیه که درمان بیماری باید دقیق تر انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجا که تعداد موارد جهانی ابتلا به بیماری کووید-19 از 114 میلیون نفر فراتر رفته و فرآیند واکسیناسیون در سراسر جهان در حال انجام است، برخی از کارشناسان سازمان جهانی بهداشت نسبت به خطرات علائم پس از بهبودی بیماری کووید-19 هشدار دادند.

هانس کلوگه مدیر بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت گفته است که از هر 10 بیمار کووید-19 از میان 38 میلیون مورد ثبت شده در اروپا از زمان آغاز همه گیری، یک نفر پس از گذشت 12 هفته و حتی برای مدت زمان بیشتری احساس کسالت دارد.

کلوگه گفت: این مساله که پیامدهای شدید اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی و شغلی در پی دارد برای سازمان جهانی بهداشت در اولویت است و افرادی که بهبود پیدا می کنند هنوز تصوری از علائم ناتوان کننده بیماری ندارند.

مارتین مک کی استاد دانشکده بهداشت و طب گرمسیری لندن، علائم پس از بیماری کووید-19 را به صورت ترکیبی از علائم همپوشانی از جمله درد قفسه سینه و عضلات، خستگی، تنگی نفس و آنچه بیماران به عنوان مه مغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به تداوم عوارض بیماری کووید-19

هشدار سازمان جهانی بهداشت نسبت به تداوم عوارض بیماری کووید-19