مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-28اقتصادي

تدوین برنامه پنج ساله برای فرشبافان زنجانی


رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برنامه ای که برای فرش دستباف استان زنجان تدوین می شود با افق پنج ساله در نظر گرفته شده است.

- یک مسئول در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد تدوین برنامه پنج ساله برای فرشبافان زنجانی ایسنا/زنجان رییس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برنامه ای که برای فرش دستباف استان زنجان تدوین می شود با افق پنج ساله در نظر گرفته شده است.

محسن جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس تصمیماتی که در استان اتخاذ شده برنامه حمایتی برای فرشبافان استان زنجان برای سال آینده تدوین می شود.

اقدامات لازم برای تدوین این برنامه در حال انجام بوده و امیدواریم با تدوین این برنامه بتوانیم بخشی از مشکلات حوزه فرش استان زنجان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح فرشبافان واقعی نیز شناسایی می شوند، افزود: شناسایی فرشبافان واقعی در مناطق روستایی با کمک دهیاران امکان پذیر است اما در مناطق شهری این موضوع مشکل بود اما با این حال شناسایی کسانی که صد درصد درآمدشان از فرش است را، در دستور کار خود قرار دادیم.

این مسئول با بیان اینکه هدف از این اقدام این است که خدمات ارائه شده به فعالان واقعی داده شود، ادامه داد: تاثیرگذاری این اقدامات نیز منوط به اعتبارات ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه پنج ساله برای فرشبافان زنجانی

تدوین برنامه پنج ساله برای فرشبافان زنجانی