مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-28پزشكي

500 هزار نفر در قزوین واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون کرونا در استان قزوین 500 هزار نفر واجد شرایط دریافت واکسن هستند.

- قزوین- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون در استان قزوین 500 هزار نفر واجد شرایط دریافت واکسن هستند.

پیمان نامدار در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به وضعیت ویروس کرونای انگلیسی در استان قزوین اظهار کرد: با توجه به وجود اولین ویروس جهش یافته کشور در استان قزوین مجموعه 6 تست قطعی دریافت شد و 7 نفر دیگر از اطرافیان این بیماران هم در معرض بیماری بودند و خوشبختانه با این قرنطینه بسیار دقیق و همکاری دستگاه ها امروز تنها یک نفر از جهش یافته ها در سطح استان وجود دارد که او هم در ایزوله خانگی به سر می برد و سایر افراد یاد شده با 4 تست منفی امروز در سلامت کامل هستند.

وی افزود: ویروس در کشور در حال چرخش است و اگر مورد مشکوکی در کشور گزارش شود نمونه ها به انستیتو پاستور تهران ارائه می شود تا ویروس شناسان و کارشناسان امر بتوانند موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهار کرد: طبق سند ملی واکسیناسیون در استان قزوین 500 هزار نفر واجد شرایط دریافت واکسن هستند، تا امروز 105 نفر از کارد درمان استان قزوین واکسن دریافت کرده اند و ما 1000 عدد دیگر واکسن دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار نفر در قزوین واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند

500 هزار نفر در قزوین واجد شرایط دریافت واکسن کرونا هستند