مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-28اقتصادي

فاز نخست طرح پتروپالایش کنگان به زودی بهره برداری می شود


مدیرعامل شرکت پتروپالایش کنگان با اشاره به اینکه واحد بازیابی اتان این شرکت به عنوان بزرگ ترین واحد تأمین خوراک پتروشیمی ها به زودی به بهره برداری می رسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، حمید قادری مدیرعامل شرکت پتروپالایش کنگان با اشاره به اینکه واحدبازیابی اتان پتروپالایش کنگان با حجم سرمایه 970 میلیون دلاری ساخته شده است، اظهار کرد: این واحد به عنوان فاز نخست شرکت پتروپالایش کنگان با ظرفیت سالانه 3 میلیون و 500 هزار تن راه اندازی شده و در حال تولید است و به زودی به بهره برداری رسمی می رسد.

وی با اشاره به اینکه واحد بازیابی اتان، سالانه 21 میلیون تن خوراک را از فاز 12 پارس جنوبی دریافت می کند، افزود: سالانه 1.

75میلیون تن اتان، یک میلیون تن پروپان، 500 هزار تن بوتان و 250 هزار تن پنتان در این واحد تولید می شود که درآمد حدود یک میلیارد دلار را برای کشور به همراه خواهد داشت.

* استفاده حداکثری از توان داخل در فرآیند ساخت و اجرای پتروپالایش کنگان مدیرعامل شرکت پتروپالایش کنگان با تأکید بر اینکه 100 درصد طراحی و مهندسی و راه اندازی همه واحدها و بخش ها اعم از مهندسی پایه و مهندسی تفضیلی ازسوی شرکت های ایرانی انجام شده است، ادامه داد: در اجرای این طرح تلاش حداکثری برای استفاده از کالاهای ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست طرح پتروپالایش کنگان به زودی بهره برداری می شود

فاز نخست طرح پتروپالایش کنگان به زودی بهره برداری می شود