مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-28اقتصادي

تخصیص 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت اقتصاد برای زلزله زدگان دنا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی روشنفکر، نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون با اشاره به تخصیص اعتبارات وزارت اقتصاد به مناطق زلزله زده دنا گفت: - نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون گفت: 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت اقتصاد برای کمک به مناطق زلزله زده تخصیص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی روشنفکر، نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون با اشاره به تخصیص اعتبارات وزارت اقتصاد به مناطق زلزله زده دنا گفت: 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت اقتصاد برای کمک به مناطق زلزله زده تخصیص یافت.

همکاری و سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات قانون حمایت از مشاغل روستایی به ویژه پرداخت تسهیلات تکمیلی به طرح هایی که به دلیل نوسانات ناشی افزایش قیمت های بازار به بهره برداری نرسیده و نیاز به تأمین مالی مجدد دارند، ضروری است.

روشنفکر تصریح کرد: همه می دانیم که کرونا حوزه های مختلف از جمله اقتصاد را تحت تأثیر قرار داده و مردم در این شرایط سختی های فراوانی را تحمل می کنند که انتظار می رود امور مالیاتی در وصول مالیات ها دقت کند تا فشار ها مضاعف نباشد و در واقع با روش های ایجابی به دنبال دریافت درآمد ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت اقتصاد برای زلزله زدگان دنا

تخصیص 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت اقتصاد برای زلزله زدگان دنا