مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 08:552021-02-28اقتصادي

توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره دلیل مخالفت با قانون پتروپالایشگاه ها


روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه با انتشار جوابیه ای در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس با عنوان «قول نوبخت برای پیگیری اعطای تنفس خوراک به پتروپالایشگاه ها/ شاهد کم کاری دولت در اجرای قانون هستیم» توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه با انتشار جوابیه ای در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس با عنوان قول نوبخت برای پیگیری اعطای تنفس خوراک به پتروپالایشگاه ها/ شاهد کم کاری دولت در اجرای قانون هستیم توضیحاتی را ارائه کرد.

در جوابیه آمده است: 1- اعطای مجوز تنفس خوراکی در قالب اعطای خوراکی بدون دریافت بهای آن از زمان شروع بهره برداری طرح های موضوع، متناسب با سرمایه گذاری احداث طرح های متقاضی، تا سقف 2 میلیون بشکه در روز و صرفا از محل سهم سالانه صندوق توسعه ملی و در سقف سهم سالانه آن صندوق در قانون مذکور تصریح شده است.

همچنین خوراک تحویلی به واحدهای مشمول از نظر قواعد مالی در حکم صادرات نفت خام و میعانات گازی می باشد.

2- تعیین میزان مجوز تنفس قابل ارائه به واحدهای متقاضی متاثر از میزان صادرات نفت خام و میعانات گازی در سال آغاز بهره برداری، قیمت نفت خام و سهم صندوق توسعه ملی در سال مذکور (میزان منابع ورودی صندوق) می باشد ، لذا با توجه به عدم قطعیت در خصوص فاکتورهای مذکور طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره دلیل مخالفت با قانون پتروپالایشگاه ها

توضیحات سازمان برنامه و بودجه درباره دلیل مخالفت با قانون پتروپالایشگاه ها