مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-28ورزشي

حمایت ورزش و جوانان از طرح های محتوایی ازدواج و تحکیم خانواده


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: چهارمین فراخوان طرح تولید محتوا و تولید محصولات فرهنگی، هنری و رسانه ای با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده منتشر شد.

- علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: چهارمین فراخوان طرح تولید محتوا و تولید محصولات فرهنگی، هنری و رسانه ای با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده منتشر شد.

وی تصریح کرد: براساس این فراخوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در نظر دارد از جوانان خلاق و مستعد در حوزه تولید محصولات فرهنگی و رسانه ای و تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع ازدواج و تحکیم خانواده، پیشگیری از طلاق، فرزند آوری و .

دعوت به همکاری کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: محوریت عناوین پیشنهادی برای تولید آثار و محصولات است.

خلیلی ادامه داد: موارد قابل حمایت در دو بخش شامل تولید محصولات رسانه ای، فیلم (مستند کوتاه 60 ثانیه ای و 30 ثانیه ای)، انیمیشن و موشن گرافی، کلیپ آموزشی (تصویری) است.

وی افزود: همچنین تولید محتوای فرهنگی و آموزشی شامل کتاب و کتابچه دیجیتال در حوزه ازدواج و تحکیم خانواده و اینفوگرافی، پوستر دیجیتال و کاریکاتور نیز شامل این موارد می شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال دریافت آثار از 9 تا 14 اسفندماه است، تصریح کرد: معاونت جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ورزش و جوانان از طرح های محتوایی ازدواج و تحکیم خانواده

حمایت ورزش و جوانان از طرح های محتوایی ازدواج و تحکیم خانواده