مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:352021-02-28پزشكي

شروع مرحله چهارم غربالگری کرونا در اهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از شروع مرحله چهارم غربالگری کرونا در این شهرستان خبر داد و خواستار همکاری همشهریان با تلاشگران عرصه سلامت شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر از شروع مرحله چهارم غربالگری کرونا در این شهرستان خبر داد و خواستار همکاری همشهریان با تلاشگران عرصه سلامت شد.

محمد میرزاپور در گفت وگو با ایسنا، افزود: حدود شش روز پیش با تایید ابتلای یک جوان اهری به بیماری کرونای انگلیسی، بلافاصله اکیپ های بهداشت و درمان نسبت به درمان و قرنطینه فرد مورد نظر اقدام و با گذشت چند روز از این موضوع با مراقبت های ویژه و قرنطینه، این بیمار در حال بهبودی است.

وی گفت: بعد از شناسایی اولین مورد ابتلا به کرونای انگلیسی، متاسفانه در روزهای اخیر نیز چند نفر دیگر در این شهرستان به این ویروس جهش یافته مبتلا شدند که مراحل درمان آنها به خوبی در جریان بوده و امیدواریم به زودی بهبود یابند.

وی با بیان اینکه علائم کرونای جهش یافته(انگلیسی) در اغلب موارد مشابه کرونای معمولی بوده ولی میزان سرایت، کشندگی و شدت درگیری بیشتر است، ادامه داد: بهبود علائم نیز در اغلب افراد طی دو تا سه روز اتفاق می افتد و نبود علائم، دلیل بر کاهش قدرت سرایت نبوده و حداقل تا 14 روز بعد از مثبت شدن تست، ویروس قابلیت انتقال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع مرحله چهارم غربالگری کرونا در اهر

شروع مرحله چهارم غربالگری کرونا در اهر