مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-28اقتصادي

استقبال از زمستانه کتاب میتواند به افزایش 50درصدی یارانه بیانجامد


مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد گفت: برای زمستانه کتاب بودجه 4 میلیارد تومانی در نظر گرفتیم اما اگر طرح با استقبال مواجه شود می توانیم یارانه را تا سقف 50 درصد افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرخ داده و فروش کتاب فروشی ها کم شده است اجرای طرح های فصلی فروش کتاب از جمله زمستانه کتاب که به زودی آغاز خواهد شد می تواند فرصتی برای اهالی این حوزه و مردم باشد.

اسماعیلی با اشاره به اجرای زمستانه کتاب گفت: با توجه به تخفیف و یارانه ای که برای این طرح در نظر گرفته شده، انگیزه ای برای خریداران هم ایجاد می شود تا به سراغ کتابفروشی ها بیایند و این استقبال به افزایش نقدینگی کتابفروشان و در کل چرخه نشر کمک می کند.

وی همچنین درباره میزان یارانه زمستانه کتاب، گفت: برای این دوره از طرح های فصلی فروش کتاب مبنا را بودجه 4 میلیارد تومانی در نظر گرفتیم اما در صورتی که این طرح با استقبال مواجه شود می توانیم یارانه را تا سقف 50 درصد افزایش دهیم.

زمانی که یارانه به طرح فصلی اختصاص پیدا می کند زمینه ای فراهم می شود که خریداران به سمت کتابفروشی ها سوق داده شوند و این موضوع به اقتصاد نشر فعالان این حوزه کمک می کند.

طرح زمستانه کتاب از 9 تا 16 اسفند در سراسر کشور برپاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از زمستانه کتاب میتواند به افزایش 50درصدی یارانه بیانجامد

استقبال از زمستانه کتاب میتواند به افزایش 50درصدی یارانه بیانجامد