مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:152021-02-28اقتصادي

معدوم سازی بیش از یک میلیون قطعه مرغ درگیر آنفلوآنزا در خراسان جنوبی


سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در اوایل دی ماه سال جاری کانون های درگیر با بیماری آنفلوآنزای معرفی شد که تاکنون موجب معدوم سازی بیش از یک میلیون قطعه از جمعیت های مرغ تخمگذار و گوشتی استان شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در اوایل دی ماه سال جاری کانون های درگیر با بیماری آنفلوآنزای معرفی شد که تاکنون موجب معدوم سازی بیش از یک میلیون قطعه از جمعیت های مرغ تخمگذار و گوشتی استان شده است.

محمدابراهیم ابراهیمی، امروز 10 اسفند به تشریح خسارات آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این استان از ابتدای شیوع آن تاکنون پرداخت و اظهار کرد: در حال تدوین نهایی خسارت ناشی از آنفولانزای فوق حاد پرندگان هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک این امر محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در اوایل دی ماه سال جاری کانون های درگیر با بیماری آنفلوآنزای معرفی شد که تاکنون موجب معدوم سازی بیش از یک میلیون قطعه از جمعیت های مرغ تخمگذار و گوشتی استان شده است.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: از همان ابتدای امر، سازمان جهاد کشاورزی با تشکیل کمیته های کارشناسی اقدامات لازم را در جهت جبران خسارت به واحدهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی بیش از یک میلیون قطعه مرغ درگیر آنفلوآنزا در خراسان جنوبی

معدوم سازی بیش از یک میلیون قطعه مرغ درگیر آنفلوآنزا در خراسان جنوبی