مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 07:102021-02-28اقتصادي

انتقال یک شرکت فرابورسی تابلوی قرمز


کارخانجات بنیان دیزل با لغو اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلوی توافقی بازار سوم به تابلو قرمز بازار پایه فرابورس منتقل و درج نماد شد.

- ، شرکت بنیان دیزل(سهامی عام) با لغو بند 5 صورتجلسه 21 اسفند سال گذشته هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلوی توافقی بازار سوم و به استناد ماده 36 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس، در بازار پایه درج شد.

این شرکت از 19 آبان ماه سال 1389 با نماد خبنیان در گروه خودرو و ساخت قطعات و زیرگروه قطعات یدکی و جانبی وسایل نقلیه موتوری به عنوان دویست و پنجاه و هشتمین نماد در تابلو قرمز بازار پایه درج شده است.

شایان ذکر است ناشران درج شده در تابلوی قرمز تا زمان پذیرش در یکی از تابلوهای بورس تهران یا فرابورس در این تابلو معامله خواهند شد و قابل انتقال به تابلوهای زرد و نارنجی نخواهند بود.

همچنین معاملات اوراق بهادار شرکت های درج شده در این تابلو صرفاً طی یک جلسه معاملاتی در هر هفته و بصورت حراج پیوسته در محدوده دامنه نوسان یک درصدی نسبت به قیمت پایانی در آخرین جلسه معاملاتی قبل، قابل انجام است.

انجام معاملات برخط به استثناء انجام معاملات برخط گروهی توسط کارگزاران در نمادهای معاملاتی مربوط به ناشران درج شده در این تابلو مجاز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال یک شرکت فرابورسی تابلوی قرمز

انتقال یک شرکت فرابورسی تابلوی قرمز