مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-28پزشكي

آغاز توزیع داروی «آیوِرمِکتین ایرانی» برای درمان بیماری کرونا


توزیع داروی ایرانی آیورمِکتین که در پیش گیری و درمان بیماری کرونای مؤثر است، توسط شرکت پخش البرز در سراسر کشور آغاز شد.

- آغاز توزیع داروی آیوِرمِکتین ایرانی برای درمان بیماری کرونا توزیع داروی ایرانی آیورمِکتین که در پیش گیری و درمان بیماری کرونای مؤثر است، توسط شرکت پخش البرز در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دارو که توسط البرز دارو تولید شده است و به تازگی با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از آن رونمایی شده است، از سوی شرکت پخش البرز در سراسر کشور توزیع و در اختیار مراکز درمانی، قرار گرفت.

این اقدام در ادامه ی اقدامات گسترده ی این شرکت در توزیع به موقع و سراسری اقلام بهداشتی، ضدعفونی و داروهای مؤثر در پیش گیری و درمان بیماری کرونا، انجام می شود.

بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا در جهان می گذرد و این بیماری خطرناک علاوه بر این که جان میلیون ها انسان را گرفته است، بسیاری از کسب وکارها و بازارهای مالی و تولیدی را با اخلال مواجه کرده و بر سلامت و اقتصاد و معیشت مردم در سراسر جهان و از جمله ایران اثرات قابل توجهی داشته است.

در همین مدت محققان و دانشمندان زیادی در دنیا برای تولید داروهای مختلف برای درمان مبتلایان ویروس کووید 19 تلاش کرده اند و از سوی مراکز دارویی و آزمایشگاهی دنیا چندین دارو و واکسن مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع داروی «آیوِرمِکتین ایرانی» برای درمان بیماری کرونا

آغاز توزیع داروی «آیوِرمِکتین ایرانی» برای درمان بیماری کرونا