مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-28پزشكي

ثبت تمامی واحدهای واکسن وارداتی و تولیدی کرونا


سخنگوی سازمان غذا و دارو، از ثبت تمامی واحدهای واکسن وارداتی و تولیدی کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیانوش جهانپور، گفت: هر واحد واکسنی که وارد کشور می شود بلافاصله توسط سازمان غذا و دارو برچسب گذاری شده و در سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت کالاهای سلامت محور که به اختصار تیتک (TTAC) نامیده می شود، کدگذاری می شود.

وی افزود: هرگونه توزیع و تحویل واکسن به شبکه بهداشتی کشور پس از کدگذاری و برچسب گذاری در سامانه تیتک انجام خواهد شد و از این مسیر رهگیری و ردیابی هر واحد واکسن تا مصرف کننده ممکن خواهد بود.

سخنگوی سازمان غذا و دارو ادامه داد: سامانه تیتک و سامانه یکپارچه بهداشتی (سیب) هر دو از ظرفیت ها و زیرساخت های ارزشمند نظام الکترونیک سلامت است که به مدد فرآیند واکسیناسیون همگانی کووید 19 بعنوان بزرگترین کمپین واکسیناسیون تاریخ نظام سلامت آمده است.

وی تصریح کرد: هماهنگی سامانه تیتک و سامانه سیب و داشبوردهای مدیریتی تعریف شده از واکشی اطلاعات تجمیع شده هر دو سامانه در کمپین واکسیناسیون همگانی علیه ادامه خواهد یافت.

سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: هر واحد واکسن، واجد بارکد دوبعدی و کد UID اختصاصی خواهد بود و هر مرحله تحویل و تحول تا تزریق واکسن، توسط اسکن بارکد یا با وارد نمودن کد یو آی دی 20 رقمی در سامانه انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت تمامی واحدهای واکسن وارداتی و تولیدی کرونا

ثبت تمامی واحدهای واکسن وارداتی و تولیدی کرونا