مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:502021-02-28پزشكي

انجام واکسیناسیون کرونا در تویسرکان/ اجرای 60 درصدی «سفیران سلامت»


رییس مرکز بهداشت تویسرکان از انجام واکسیناسیون کرونای کادر درمان خبر داد و گفت: وضعیت نارنجی شهرستان وضعیتی ناپایدار است.

- مهدی کریمی مشاور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به انجام مرحله نخست واکسیناسیون کرونا در بین تعدادی از کادر درمان اظهار کرد: به مرور زمان واکسیناسیون برای بقیه اعضای کادر درمان و بهداشت انجام می شود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون در مراحل بعدی هم برای عموم مردم انجام خواهد شد؛ گفت: البته این فاز زمان بر و ممکن است که طی چند ماه انجام شود.

رییس مرکز بهداشت شهرستان تویسرکان واکسن تزریق شده را واکسن روسی با اثربخشی بالای 90 درصد اعلام کرد و گفت: اولویت در تزریق این واکسن با افرادی است که تاکنون به کرونا مبتلا نشدند، مرحله دوم تزریق نیز 21 روز پس از واکسیناسیون اول صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده ستاد مبارزه با کرونا بیان کرد: حال که شاهد شیوع ویروس جهش یافته کرونا در برخی از نقاط کشوریم مردم باید در زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع فردی و عمومی بیش از گذشته  برای حفظ سلامتی خود و جامعه دقت و توجه داشته باشند.

کریمی مشاور برگزاری مراسم ترحیم و عروسی یا تجمع خانوادگی را پاشنه آشیل شیوع و فراگیری ویروس کرونا دانست و تصریح کرد: فعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام واکسیناسیون کرونا در تویسرکان/ اجرای 60 درصدی «سفیران سلامت»

انجام واکسیناسیون کرونا در تویسرکان/ اجرای 60 درصدی «سفیران سلامت»