مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:352021-02-28ورزشي

زیرساخت های ورزشی در سیستان با مشکلات و کمبودهایی مواجه است


نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های ورزشی در منطقه سیستان با مشکلات و کمبودهایی مواجه است که می طلبد مسئولان مربوطه در جهت رفع آنها اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

- محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: منطقه سیستان دارای ظرفیت ها و توانمندی های فراوانی در زمینه ورزش است که در صورت توجه و سرمایه گذاری، ورزشکاران این منطقه می توانند بیش از پیش در سطح کشور و حتی دنیا مطرح شوند.

وی افزود: در حال حاضر برخی پروژه های ورزشی در منطقه سیستان نا تمام مانده و یا نیازمند بهسازی است از همین رو با رایزنی هایی که با مسئولان مربوطه صورت گرفته برای 7 پروژه ورزشی تصمیماتی لازم اتخاذ شده است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهسازی استادیوم ورزشی شهید حسینی طباطبایی ، تسریع در احداث 4 زمین چمن مصنوعی در حوزه سیستان، تخصیص منابع مالی لازم جهت تکمیل خانه کشتی و خانه کبدی و راه اندازی اولین سالن ورزش های ساحلی در حوزه سیستان از جمله این پروژه ها است.

وی گفت: همچنین دوره های آموزشی پیشرفته مورد نیاز ورزشکاران حوزه سیستان بر اساس طرح آمایش سرزمین در سیستان برگزار می شود.

سرگزی بیان کرد: برگزاری دو همایش علمی با موضوع بررسی ظرفیت های گردشگری ورزشی منطقه سیستان بعد از عبور از شرایط بیماری کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی در سیستان با مشکلات و کمبودهایی مواجه است

زیرساخت های ورزشی در سیستان با مشکلات و کمبودهایی مواجه است