مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:302021-02-28پزشكي

کاشت ناخن مصنوعی بدون دردسر نیست


یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه زمانی که ناخن مصنوعی بر روی ناخن چسبیده می شود، ناخن را در معرض عوارض بی هوا شدن و تهویه نشدن قرار می دهد، گفت: - ایسنا/اصفهان یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه زمانی که ناخن مصنوعی بر روی ناخن چسبیده می شود، ناخن را در معرض عوارض بی هوا شدن و تهویه نشدن قرار می دهد، گفت: در این حالت عفونت منجر به آسیب رسیدن به ماتریکس ناخن شده و آسیب دائمی برای ناخن ایجاد می کند.

عبدالرضا عرفانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه افرادی که به علت عفونت و عوارض کاشت ناخن مصنوعی، ناخن خود را از دست می دهند دچار شکل نازیبای ناخن می شوند، اظهار کرد: متاسفانه زیبایی بهانه ای برای آرایشگرها است که بخواهند بر روی ناخن سالم، نقاشی کرده و ناخن مصنوعی بکارند.

وی با بیان اینکه کاشت ناخن دارای دردسرهای بسیار و عوارضی برای ناخن است، تصریح کرد: کاشت ناخن باعث ایجاد یک فضای تاریک و بدون تهویه هوا زیر ناخن ها می شود و قارچ ها و میکروب های خطرناکی در این فضا رشد کرده و می توانند عوارض دائمی داشته باشند.

این متخصص پوست و مو با بیان اینکه افرادی که علاقه به کاشت ناخن مصنوعی دارند بهتر است تحت نظر پزشک باشند که عوارض ناشی از آن را کنترل کنند، افزود: یکی از عوارض بعد از کاشت ناخن، عفونت است که به مرور ماتریکس ناخن را درگیر می کند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت ناخن مصنوعی بدون دردسر نیست

کاشت ناخن مصنوعی بدون دردسر نیست