مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:252021-02-28پزشكي

رشته پرستاری به اسدآباد برگشت/ موافقت با راه اندازی 3 رشته


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: توانستیم ضمن تأیید هیات بورد وزارت بهداشت، رشته پرستاری را به دانشکده برگردانیم و تابستان سال آینده این رشته در دفترچه آزمون سراسری گنجانده خواهد شد.

- ایرج صالحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان استقلال دانشکده علوم پزشکی اسدآباد را فرصت خواند و اظهار کرد: مردم باید منافع این استقلال را در حوزه بهداشت و درمان لمس کنند.

وی با اشاره به اینکه کمتر از 6 ماه است که مسوولیت دانشکده را برعهده گرفتم و در این مدت سعی کردیم اقداماتی با کمک و همراهی معاونین، مدیران و کادر  بهداشت و درمان به ویژه در حوزه نظارت بر کرونا داشته باشیم گفت: خداوند را شاکریم امروز وضعیت قابل قبولی در کنترل کووید-19 در شهرستان  به دست آوردیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به ورود رشته های جدید به این دانشکده اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران و پیگیری های بسیار توانستیم ضمن تأیید هیات بورد وزارت بهداشت، رشته پرستاری را به دانشکده برگردانیم و تابستان سال آینده این رشته در دفترچه آزمون سراسری گنجانده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: موافقت کلان منطقه 3 مبنی بر راه اندازی سه رشته کارشناسی مامایی، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی و کارشناسی ارشد پرستاری گرایش داخلی- جراحی در هشت سال آینده از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته پرستاری به اسدآباد برگشت/ موافقت با راه اندازی 3 رشته

رشته پرستاری به اسدآباد برگشت/ موافقت با راه اندازی 3 رشته