مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 00:552021-02-27ورزشي

جمشیدیان: پرسپولیس، سپاهان و استقلال مثلث قهرمانی هستند


بازیکن سابق تیم های استقلال و سپاهان می گوید در نیم فصل دوم استقلال، سپاهان و پرسپولیس مثلث قهرمانی را تشکیل خواهند داد و تیم هایی مثل فولاد و تراکتور هم می توانند پشت سر این سه تیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنند.

- بازیکن سابق تیم های استقلال و سپاهان می گوید در نیم فصل دوم استقلال، سپاهان و پرسپولیس مثلث قهرمانی را تشکیل خواهند داد و تیم هایی مثل فولاد و تراکتور هم می توانند پشت سر این سه تیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنند.

احمد جمشیدیان در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد سپاهان در نیم فصل اظهار کرد: سپاهان در نیم فصل اول در نتیجه گیری و کیفیت بازی در مجموع تیم موفقی بود.

این مساله قابل پیش بینی بود چون آقای ساکت تیم را خیلی خوب جمع و جور کرده بودند و هم کادر و هم بازیکنان خوبی در تیم حضور داشتند.

پشتیبانی مالی خیلی خوبی هم از طرف کارخانه سپاهان وجود دارد و به نظرم نیم فصل کم حاشیه و موفقی پشت سر گذاشته است و اگر این روند ادامه داشته باشد سپاهان یکی از شانس های قهرمانی است.

او درباره عملکرد درخشان برخی از بازیکنان سپاهان گفت: محمد کریمی دو فصل پیش هم با امیر قلعه نویی یکی از بهترین پاسورهای لیگ شد.

فصل گذشته به دلیل تغییرات سیستمی قلعه نویی به محمد کریمی خیلی بازی نرسید و بعد از آن با آمدن نویدکیا در پست جدید هافبک دفاعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمشیدیان: پرسپولیس، سپاهان و استقلال مثلث قهرمانی هستند

جمشیدیان: پرسپولیس، سپاهان و استقلال مثلث قهرمانی هستند