مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 23:552021-02-27سياسي

پلمب یک مجتمع تجاری در کیانپارس اهواز


رییس مرکز بهداشت غرب اهواز از پلمب مجتمع تجاری امام رضا (ع) کیانپارس به دلیل نقض محدودیت های تعیین شده در زمان شیوع کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، خبر داد.

احمدی گفت: همزمان با شیوع کرونا در راستای حفظ سلامت مردم محدودیتهایی در استان خوزستان و شهر اهواز اعمال شد؛ طبق محدودیتهای تعیین شده توسط ستاد کرونا استان خوزستان فعالیت اصناف غیرضروری تخلف محسوب میشود.

وی با بیان اینکه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده از زمان شیوع کرونا واقف هستیم، گفت: هدف از ایجاد این محدودیتها کنترل بیماری و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس می باشد.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز حفظ سلامتی مردم را مهم ترین هدف بهداشت عنوان کرد و افزود: در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنا بر اعلام رییس مرکز بهداشت استان خوزستان، با شیوع ویروس کرونا جهش یافته در خوزستان گروه های درگیر متفاوت تر از ویروس قبلی هستند بطوری که در کودکان و سنین جوان تر موارد بیشتری مشاهده می شود.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: استان خوزستان در شرایطی است که باید از نظر سهمیه واکسن، تجهیزات، اعتبارات و نیروی انسانی بیشتر مورد توجه مسوولان قرار گیرد تا وضعیت خطرناک فعلی بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک مجتمع تجاری در کیانپارس اهواز

پلمب یک مجتمع تجاری در کیانپارس اهواز