مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 22:102021-02-27بين الملل

تکاپوی صهیونیست ها از ترس موشک های نقطه زن حزب الله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، این روزها گزارش های رسانه ای که از تشدید وحشت در محافل صهیونیست اعم از ارتش و کابینه آنها حکایت دارد بیشتر شده است و این گزارش ها همگی از افزایش توان مقاومت حکایت دارد.

- موشک های نقطه زن حزب الله خواب و آرامش را از چشم مقامات صهیونیست ربوده است و روزی نیست که تحلیلگران این رژیم به توان موشکی مقاومت نپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، این روزها گزارش های رسانه ای که از تشدید وحشت در محافل صهیونیست اعم از ارتش و کابینه آنها حکایت دارد بیشتر شده است و این گزارش ها همگی از افزایش توان مقاومت حکایت دارد.

آلن بن دیوید تحلیلگر و مفسر مسائل نظامی رژیم صهیونیستی در مقاله خود در روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: حزب الله لبنان تاکنون موفق شده است که موشک های نقطه زن میان برد و دور برد را انبار کند.

حزب الله به هرگونه حمله اسراییل به خاک لبنان با آتش پاسخ خواهد داد.

این تحلیلگر صهیونیست موشک های نقطه زن حزب الله لبنان را تهدید راهبردی برای رژیم صهیونیستی دانست و در عین حال اذعان کرد که همه تلاش های این رژیم برای جلوگیری از دستیابی حزب الله به این موشک ها ناکام مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکاپوی صهیونیست ها از ترس موشک های نقطه زن حزب الله

تکاپوی صهیونیست ها از ترس موشک های نقطه زن حزب الله