مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:352021-02-27بين الملل

ائتلاف آمریکایی: شمار نیروهایمان را در عراق کاهش دادیم


یک فرمانده ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش با تاکید بر اینکه نیروهای عراقی دیگر نیاز به آموزش از سوی ائتلاف ندارند، گفت که به درخواست دولت عراق شمار نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک فرمانده ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش کاهش شمار نظامیان آمریکایی در عراق را تایید کرد و گفت که نیروهای عراقی دیگر نیازی به آموزش ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز، سرلشکر کوین کاتسی فرمانده کل کارگروه مشترک امور استراتژیک ائتلاف آمریکایی گفت: باندهای تروریستی داعش به بن بست رسیده اند و نیروهای عراقی موفق به از بین بردن بخش اعظم آنها شده اند .

وی با اشاره به هلاکت  بسیاری از فرماندهان تروریستی داعش توسط نیروهای عراقی طی مقطع اخیر گفت: ما هم با نیروهای امنیتی عراق برای از بین بردن شبکه مالی داعش همکاری می کنیم .

 این فرمانده ائتلاف آمریکایی عاملان حملات راکتی در بغداد را تهدیدی برای عراق خواند و گفت: دولت و نیروهای امنیتی با حملات موشکی انجام شده توسط گروه های مسلح مقابله می کنند و ائتلاف بین المللی متعهد به حمایت از نیروهای عراقی در مقابله با حملات موشکی علیه نمایندگی های دیپلماتیک هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف آمریکایی: شمار نیروهایمان را در عراق کاهش دادیم

ائتلاف آمریکایی: شمار نیروهایمان را در عراق کاهش دادیم