مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:102021-02-27بين الملل

گروه های مقاومت عراق: پاسخ مناسبی به جنایت آمریکا خواهیم داد


گروه های مقاومت عراق در بیانیه ای مشترک حمله دیروز آمریکا به مواضع الحشد الشعبی را محکوم کردند و گفتند این حمله بیشترین هزینه را برای واشنگتن خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های مقاومت عراق در بیانیه ای اقدام آمریکا در هدف قرار دادن نیروهای الحشد الشعبی در مرز سوریه را محکوم کردند و گفتند که این اقدام بیشترین هزینه را برای واشنگتن خواهد داشت.

هیأت هماهنگ کننده گروه های مقاومت عراق شنبه شب در این بیانیه تأکید کردند: هدف قرار دادن مراکز دیدبانی الحشد الشعبی همه تفاهم هایی را که با برخی از طرف های سیاسی به نتیجه رسیده بودند، از بین خواهد برد .

در این بیانیه آمده است: در برهه ای که ناامیدشدگان خائن دست به توجیه تراشی های پوچ برای مشروع و قانونی کردن حضور نیروهای اشغالگر آمریکای جنایت کار در خاک عراق می زنند، که برخلاف قانون و قانون اساسی است، آن ها همه گونه تهمت را علیه مخالفان این حضور و مقابله کنندگان با اشغالگران کینه توز به زبان می آورند و عمداً به فراموشی سپرده اند که این موضع، موضع میلیون ها نفر از مردم عراق است که پارلمان رأی به خروج نظامیان بیگانه از خاک خود داد .

در این بیانیه تصریح شده است که کوچکترین کشور در دنیا حاضر به نقض حاکمیت خود نیست چرا رسد به کشوری به اندازه عراق که تاریخ، پشتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت عراق: پاسخ مناسبی به جنایت آمریکا خواهیم داد

گروه های مقاومت عراق: پاسخ مناسبی به جنایت آمریکا خواهیم داد