مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 17:302021-02-27اقتصادي

کلنگ زنی پروژه 220 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در گلستان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در آیین کلنگ زنی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان در گرگان برگزار شد، - ایسنا/گلستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: در آیین کلنگ زنی که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان در گرگان برگزار شد، تعداد 220 واحد در شهرک سعدآباد گرگان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخته می شود.

محمدمهدی سلمان زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه در 2 قطعه زمین و مجموعا 14 هزار مترمربع با 11 بلوک، 5 طبقه و جمعا در بنای حدود 28 هزار مترمربع ساخته می شود.

وی افزود: نحوه واگذاری این واحدها برابر ضوابط و شرایط وزارت راه و شهرسازی و ثبت نام در سامانه مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان بیان کرد: یکی از دغدغه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، موضوع مسکن جوانان کم درآمد است که هدف از این اقدام واگذاری مسکن به صورت ارزان قیمت به آنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان، سلمان زاده خاطرنشان کرد: سهم ساخت ستاد در این استان 1000 واحد است که تاکنون راه و شهرسازی توانست زمین را در اختیار ستاد قرار دهد که در صورت تحویل زمین های بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه 220 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در گلستان

کلنگ زنی پروژه 220 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در گلستان