مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-27سياسي

وظیفه رسانه انعکاس واقعیات جامعه و تحلیل آن است


کار رسانه انعکاس واقعیات جامعه و تحلیل آن است و دومین وظیفه یعنی تحلیل، فرع بر وظیفه است و این وظایف کاریست که انبیاء نیز به خوبی انجام داده اند.

- ایسنا/همدان یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: کار رسانه انعکاس واقعیات جامعه و تحلیل آن است و دومین وظیفه یعنی تحلیل، فرع بر وظیفه است و این وظایف کاریست که انبیاء نیز به خوبی انجام داده اند.

سیدمجتبی حسینی یمین عصر شنبه 9 اسفندماه در مراسم سخنرانی و ذکر مصیبت به مناسبت سال روز رحلت حضرت زینب کبری(س) که به همت هیئت زینبیون(فعالان رسانه ای استان همدان) برگزار شد، بیان کرد: نخستین و مهمترین شرط مبلغ بودن، داعی یا مبلغ است که باید واقعه را درست معرفی کند.

وی با بیان اینکه مهمترین و نخستین شرط یک رسانه این است که صادق باشد و در فضای تبلیغ دینی تفاوت بین صداقت و کذب اهمیت دارد، اظهار کرد: یکی از معنای دروغ خلاف واقع است.

حسینی یمین ادامه داد: معمولا نخستین چیزی که از دروغ به ذهن انسان می رسد این است که خلاف واقع، دروغ است اما لزوما خلاف واقع و خلاف اعتقاد یک فرد دروغ نیست.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دو نوع کذب داریم، مطرح کرد: کذب منطقی و کذب اخلاقی دو نوع کذب هستند بنابراین انسانی که مخالف با اعتقاد خود صحبت می کند، دروغ می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه رسانه انعکاس واقعیات جامعه و تحلیل آن است

وظیفه رسانه انعکاس واقعیات جامعه و تحلیل آن است