مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:352021-02-27سياسي

کرونا؛ رییس جمهور برزیل خواستار عدم استفاده از ماسک شد


رییس جمهور برزیل در سخنانی با طرح ادعایی بدون پشتوانه علمی مدعی شد که استفاده از ماسک عوارض جانبی دارد و خواستار عدم استفاده از ماسک برای مقابله با ویروس کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژاییر بولسونارو رییس جمهور برزیل جمعه بار دیگر مردم کشورش را به عدم استفاده از ماسک های حفاظتی برای مقابله با ویروس ی استناد کرد.

بولسونارو بدون در نظر گرفتن پیامدهای سخنانش، مدعی شد که مطالعه یک دانشگاه آلمانی نشان دهنده مضرات استفاده از ماسک است این در حالی است که استناد بولسونارو به یک تحقیق آنلاین بوده که تعداد مشارکت کننده در آن و همچنین نتایجش سوال برانگیز است.

رییس جمهور برزیل که در یک برنامه زنده در یکی از شبکه های اجتماعی صحبت می کرد، گفت که استفاده از ماسک عوارض جانبی دارد.

بولسونارو گفت که تحقیق دانشگاه آلمانی نشان می دهد که ماسک صورت برای کودکان ضرر داشته و عوارض متعددی از جمله سردرد، عدم تمرکز، کاهش احساس خوشحالی، امتناع از رفتن به مدرسه یا کودکستان، دلسردی، اختلال در توانایی یادگیری و سرگیجه و خستگی به همراه خواهد داشت.

این در حالی است که بر اساس بررسی که یک خبرگزاری آلمانی انجام داده، تا کنون هیچ دانشگاه آلمانی مطالعه ای که چنین نتایجی به همراه داشته را انجام نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ رییس جمهور برزیل خواستار عدم استفاده از ماسک شد

کرونا؛ رییس جمهور برزیل خواستار عدم استفاده از ماسک شد