مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:352021-02-27سياسي

خبری خوش برای سهامداران خُرد بورسی


بررسی های میدانی خبرنگاران و همچنین پرس و جوها، خبر خوشی را برای سهامداران ناراضی بازار بورس به ارمغان آورده است.

- ، چند ماهی است که از جریان نارضایتی سهامداران متضرر می گذرد، در این بین نیز روزهایی بوده که مسئولانی مانند وزیر اقتصاد، اعضای هیئت مدیره شرکت بورس تهران، رییس سازمان بورس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای دلگرم کردن مردم شروع به وعده دادن کردند، صحبت هایی که نه تنها عملی نشد بلکه بازار را به هم ریخت.

از جانب دیگر می توان به اظهار نظرهای جالب عضو هیئت مدیره بورس تهران در تاریخ 22 شهریور 99 اشاره کرد که که بر نارضایتی سهامداران بیش از پیش دامن زد.

سدیدی هیئت مدیره بورس تهران گفته بود با توجه به انتشار اوراق تبعی و خرید سهام خزانه از سوی شرکتها، سهام داران خرد نگران ریزش بازار در ماه های آینده نباشند.

وزیر اقتصادی که اکنون بدین نتیجه رسیده است که فقط رییس سازمان بورس باید در رابطه با بازار سرمایه اظهار نظر کند در تاریخ 21 آبان 99 اظهار بود که نوسان در ذات بازار سرمایه بوده و این بازار مبتنی بر رفتار سهامداران و عرضه کنندگان سهام است.

اما متاسفانه شاخص بازار سرمایه نه تنها به این صحبت ها توجه نکرد بلکه رویه نزولی خودش را در پی گرفت و روز به روز به اظهار نظرهای سیاسیون، از جمله واعظی رییس دفتر روحانی که در رابطه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری خوش برای سهامداران خُرد بورسی

خبری خوش برای سهامداران خُرد بورسی