مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:252021-02-27سياسي

اجرای پویش شناسایی جوانان مجرد به صورت محله به محله در کشور


پویش شناسایی جوانان مجرد خانه به خانه و محله به محله برای افزایش ازدواج و جلوگیری از کاهش جمعیت اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،حجت الاسلام سید محمدتقی امامی در کنفرانس خبری نمتا نهضت ملی تامین و ترویج ازدواج که در تالار ولایت برگزار شد، اظهار کرد: این نهضت ملی با محوریت موسسه خیریه الزهراء در مدت زمان یکسال است که با هدف برطرف کردن بحران جمعیتی آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز موسسه خیریه الزهراء گفت: درجمع بزرگ فعالان ازدواج کشور تصمیم گرفته شد موسسه الزهراء با استفاده از تجارب فعالیت 36 ساله ای که دارد مدیریت طرح نمتا را برعهده بگیرد.

 وی اضافه کرد: این ستاد محور فعالیت های خود را در 4 هزار مسجد از مساجد طراز اول در شهرهای بزرگ با محوریت امامان جماعت و هیئت اُمنای مساجد و معتمدین محلی، قرار داده است.

مدیرعامل ستاد نمتا ادامه داد: محور فعالیت های این نهضت را موسسه خیریه الزهرا (س) با 120 نمایندگی در داخل کشور و 40 نمایندگی خارج کشور، به عهده دارد.

وی با اشاره به دیدار اعضای این ستاد با آیت الله سبحانی و نظرات این مرجع تقلید اشاره و بیان کرد: نظام خانواده، و تکلیف فرزندآوری و تربیت اولاد در اسلام جایگاه بالایی دارد و به این جهت اطلاع رسانی و آگاه نمودن جامعه از حوادث آینده و لطمات بزرگی که غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش شناسایی جوانان مجرد به صورت محله به محله در کشور

اجرای پویش شناسایی جوانان مجرد به صورت محله به محله در کشور