مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 16:052021-02-27اقتصادي

دورهمی معتادان متجاهر در میدان اصلی قبله تهران/ وعده های چندباره مسؤولان عملی نشد


تجمع گسترده جمعی از معتادان، موادفروشان و دست دوم فروشان در میدان اصلی شهر باستانی ری تبدیل به معادله ای چندمجهولی شده است که هیچ یک از دستگاه ها و ارگان های شهرستان ری زیر بار ساماندهی و مسؤولیتش نمی روند.

- خبرگزاری فارس از شهرری: شهرری قبله تهران سالانه پذیرای حدود 9 میلیون زائر است که مسیر اصلی اکثر آن ها از میدان حضرت عبدالعظیم(ع) است همچنین این محل با توجه به قرار گرفتن در مرکز شهرری، نزدیکی حرم مطهر، مراکز خرید و همجواری در بازار ری یکی از معابر اصلی تردد اهالی ری به دفعات است.

حالا مدت ها است که پیاده روی اصلی و مجاور میدان محل و پاتوقی برای تجمع عده زیادی دست فروش نما و معتادان متجاهر و بعضاً توزیع کنندگان مواد مخدر شده است.

ماجرای این معضل به حدود 4 سال قبل برمی گردد.

زمانی که برای ساماندهی پارک مجاور این مکان به نام زکریا ی رازی دست به کار شدند تا از لوس وجود معتادان متجاهر پاکسازی شود اما عدم تدبیر مناسب از سوی مسؤولان مربوطه موجب کوچ معضلات ناشی از وجود معتادان و حضورشان به پیاده روی مجاور میدان شهرری شد.

حالا تجمع خیل عظیمی از معتادان دستفروش نما در اطراف میدان شهرری موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان و زائران عزیز شده و نه تنها باعث مزاحمت برای کسبه و اهالی می شود بلکه نمای بصری نازیبایی را در قبله تهران به تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی معتادان متجاهر در میدان اصلی قبله تهران/ وعده های چندباره مسؤولان عملی نشد

دورهمی معتادان متجاهر در میدان اصلی قبله تهران/ وعده های چندباره مسؤولان عملی نشد