مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:552021-02-27اجتماعي

خدمات مشاوره و پیشگیری از آسیب ها به همه دانش آموزان ارائه می شود


مدیرکل امور تربیتی و مشاوره ای وزارت آموزش و پرورش گفت: خدمات مشاوره و پیشگیری از آسیب ها در شرایط سخت کرونایی هم به همه دانش آموزان ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود شکوهی عصر شنبه در آیین تجلیل از طلایه داران تربیت دانش آموزان استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات مشاوره ای در سطح مدارس کشور تلاش گسترده ای صورت گرفته و برنامه های خوبی در این زمینه داریم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 14 هزار مشاور در مدارس استان ها اضافه کرد: همه دانش آموزان از طریق فضای مجازی و شبکه شاد از خدمات مشاوره ای بهره مند می شوند و دنبال افزایش دسترسی به خدمات سلامت روان دانش آموزان هستیم.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره ای وزارت آموزش و پرورش افزود: نظام مراقبت های بهداشتی اجتماعی نقش مهم و تأثیرگذاری در افزایش دسترسی به خدمات سلامت روان دانش آموزان دارد.

وی ادامه داد: فعالیت ها و برنامه های نظام مراقبت های بهداشتی و اجتماعی باعث ارتقای سلامت روان و کاهش آسیب های روانی اجتماعی و دسترسی مطلوب دانش آموزان به خدمات ارتقایی و تخصصی دانش آموزان می شود.

شکوهی بیان کرد: همه دانش آموزان زیرپوشش خدمات مشاوره ای و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در قالب طرح های مختلف از جمله برنامه نماد و فوریت های روانی، اجتماعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مشاوره و پیشگیری از آسیب ها به همه دانش آموزان ارائه می شود

خدمات مشاوره و پیشگیری از آسیب ها به همه دانش آموزان ارائه می شود