مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:452021-02-27سياسي

برگزاری کارگاه آموزشی اشرافیت قانون برای اعضای هیئت نظارت


دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات گیلان با اشاره برگزاری کارگاه آموزشی برای نخستین بار در استان به صورت تخصصی گفت: قانون و فعالیت های قانونی باید با اشرافیت کامل بر قوانین صورت بگیرد و این کارگاه ها با هدف اشرافیت قانون اعضای هیات نظارت صورت می گیرد.

- یعقوب جمالی امروز در حاشیه همایش آموزشی هیئت نظارت استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به فعالیت هیئت نظارت در استان اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه  این است که همه اعضای هیئت نظارت استان اشراف کامل به قانون داشته باشند  و از بایدها و نبایدهای قانونی مطلع شوند.

  وی با بیان اینکه این کارگاه با حضور روسای هیئت های شهرستان ها و بخش ها به دو شیوه حضوری و کنفرانسی برگزار شد، افزود: تعداد 217 نفر از اعضای هیئت نظارت استان گیلان در این همایش حضور پیدا کردند.

دبیر اجرایی هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی گیلان با اشاره به حضور اساتید هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات کشور در آموزش اعضای هیات نظارت استان گفت: اعضای هیئت نظارت مرکز رشت و سطح شهرستان رشت به صورت حضوری و باقی شرکت کنندگان به صورت ویدیو کنفرانسی در این همایش حاضر بودند.

جمالی با بیان اینکه این کارگاه برای نخستین بار در استان به صورت تخصصی برگزار شده و دو کارگاه دیگر نیز برگزار خواهد شد، افزود: قانون و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آموزشی اشرافیت قانون برای اعضای هیئت نظارت

برگزاری کارگاه آموزشی اشرافیت قانون برای اعضای هیئت نظارت