مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:452021-02-27اجتماعي

طلایه داران تربیت دانش آموزان استان بوشهر تجلیل شدند


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از 100 نفر از فعالان حوزه پرورشی، پیشکسوتان، و مشاوره های مدارس استان بوشهر تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی عصر شنبه در آیین تجلیل از طلایه داران تربیت دانش آموزان استان بوشهر اظهار داشت: در شرایط کرونایی مأموریت های پرورشی ویژه دانش آموزان افزایش یافته است و این مسائل از طریق شبکه شاد دنبال می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: این طرح پیوست عملی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس متوسطه دوم اجرایی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: قرارگاه فرهنگی تربیتی دانش آموزی برای نخستین بار در سطح استان و کشور برای افزایش فعالیت های فرهنگی تشکیل شده است.

وی از اجرای طرح نماد برای توانمندسازی، آگاهی بخشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان خبر داد و افزود: هزار و 700 مربی، مشاور و معاون پرورشی در مدارس استان بوشهر فعالیت می کنند.

موحدی با اشاره به طراحی حدود 70 رشته مسابقه فرهنگی، هنری، قرآنی ویژه دانش آموزان گفت: همه فعالیت های حوزه پرورشی فضای مجازی با مسئولیت مدیریت یکپارچه فضای مجازی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلایه داران تربیت دانش آموزان استان بوشهر تجلیل شدند

طلایه داران تربیت دانش آموزان استان بوشهر تجلیل شدند