مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:452021-02-27اقتصادي

تعطیلی بازار قزوین در روزهای پایانی سال شایعه است


جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: اگر کسبه و اصناف بازار همراهی کنند تمایلی به تعطیلی کامل در پایان سال را نخواهیم داشت و تعطیلی بازار در پایان سال شایعه است اما اگر همکاری صورت نگیرد ممکن است ما تجدید نظر کنیم.

- ایسنا/قزوین جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: اگر کسبه و اصناف بازار همراهی کنند تمایلی به تعطیلی کامل در پایان سال را نخواهیم داشت و تعطیلی بازار در پایان سال شایعه است اما اگر همکاری صورت نگیرد ممکن است ما تجدید نظر کنیم.

منوچهر حبیبی در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 9 اسفند در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: شیوع ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان آبیک باعث ایجاد نگرانی شد اما اقدام به موقع و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی سبب شد که کاملترین نوع قرنطینه در روستای حسین آباد آبیک اجرایی شود، همدلی و همراهی متولیان باعث مدیریت کرونای انگلیسی در روستا شد و روز گذشته این روستا از قرنطینه خارج شد.

وی افزود: همراهی مردم در این اتفاق سهم قابل توجهی بود با این حال تجربه خوبی کسب کردیم، روز گذشته نتیجه تست کرونای همه اهالی روستا آمد و به جز یک نفر تمامی تست ها منفی بود، تنها راه پیشگیری از کرونا رعایت پروتکل ها است البته واکسن نیز تاثیر زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بازار قزوین در روزهای پایانی سال شایعه است

تعطیلی بازار قزوین در روزهای پایانی سال شایعه است