مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:402021-02-27سياسي

آقای روحانی! آیا تدبیر اداره کشور گران کردن ارز بود؟


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آقای رییس جمهور، آیا تدبیر اداره کشور گران کردن ارز بوده است، گفت: مردم قضاوت خواهند کرد که در این 7 سال و نیم چه کسی راست و چه کسی دروغ گفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مالک شریعتی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، اظهار داشت: اینکه نماینده دولت در مجلس حرف رییس دفتر رییس جمهور را پس می گیرد و به نوعی عذرخواهی می کند ایرادی نداشته و عقب نشینی از حرف غلط پسندیده است اما اینکه آن را با چاشنی توهین به نمایندگان همراه کند، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: صحبت های آقای واعظی در صحن علنی در رابطه با ارز پخش خواهد شد که البته این صحبت ها تنها گفته وی در مصاحبه مطبوعاتی نبوده و بارها تکرار شده است و وی در جلسه با صادرکنندگان اصفهان گفتند که باید ارز موردنیاز را از محل صادرات می گرفتیم اما نتوانستیم و از صادرکنندگان گرفتیم.

وی متذکر شد: واعظی گفته است که در گذشته 2.

8 میلیون بشکه نفت می فروختیم اما امسال به 100 هزار بشکه رسیده و ارز کافی نداشتیم، به همین دلیل مجبور شدیم که ارز را از محل دیگر تامین کنیم و حتی در ادامه صحبت هایش به صورت علنی به رسانه های بیگانه اشاره کرد اما بعد می گوید دولت این کار را انجام داده و تدبیر دولت برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی! آیا تدبیر اداره کشور گران کردن ارز بود؟

آقای روحانی! آیا تدبیر اداره کشور گران کردن ارز بود؟