مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-27اقتصادي

افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان فیروزآباد


نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان فیروزآباد امروز با حضور معاونت توسعه منابع پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، عباس حاجی زاده در آیین افتتاح نخستین زمین وزارت ورزش و جوانان ، رییس مرکز فناوری و اطلاعات و ارتباطات وزارت ورزش، نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: این مکان ورزشی که یک میلیارد و 400 میلیون تومان ان از محل اعتبارات نفت کمک و دو میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده استانی انجام شده درمجموع سه میلیارد و 500 میلیون تومان صرف هزینه و امروز به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه و هزینه های انجام شده اگر در زمان فعلی انجام شود بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: پروژه زمین چمن مصنوعی الفتح فیروزآباد نخستین زمین ورزشی چمن مصنوعی شهرستان فیروزآباد است که از سال 96 کار مطالعاتی و پیگیری ان شروع شده و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

در سالیان گذشته در حق فیروزآباد اجحاف شده است در ادامه این افتتاحیه نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در بازدید میدانی از مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان فیروزآباد که به اتفاق معاونت توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان فیروزآباد

افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان فیروزآباد