مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-27بين الملل

در امور داخلی مولداوی مداخله نکنید


وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای، اظهارات مداخله جویانه نماینده اتحادیه اروپا در مولداوی را محکوم کرده و خواستار بازبینی این اتحادیه در سیاست های خود در مولداوی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه ای، اظهارات پیتر میچالکو نماینده اتحادیه اروپا در مولداوی و انتقاد وی از شورای همکاری مولداوی در رسانه های این کشور را مصداق بارز مداخله در امور داخلی این کشور دانست.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه روسیه همچنین در بیانیه خود به این نکته اشاره کرده که میچالکو با انتقاد از فعالیت های شورا، خواستار ایجاد یک مکانیسم قانونگذاری در راستای حمایت از مولداوی در برابر اطلاعات نا درست خارجی شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما به مقامات اتحادیه اروپا و کشورهای عضو این اتحادیه هشدار می دهیم که به قواعد رفتار دیپلماتیک پایبند بوده و از مداخله آشکار در امور داخلی کشورهای مستقل خودداری کنند.

انتظار ما این است که همکاران اروپایی ما به یاد داشته باشند که مولداوی جدا از توافق انجمن اروپای متحد، به عنوان عضوی از منطقه CIS (کشورهای مستقل مشترک المنافع شوروی سابق)، تعهداتی نیز به سازمان های اوراسیایی دارد و به عنوان عضو ناظر اتحادیه اقتصادی اوراسیا نیز فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در امور داخلی مولداوی مداخله نکنید

در امور داخلی مولداوی مداخله نکنید