مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-27ورزشي

راه اندازی سایت ویژه برای ورزشکاران رزمی


سایتی مبتنی بر آموزش مربیان و ورزشکاران و آمار آن ها طراحی شده که می تواند نظم و انسجام بیشتری به برنامه های فدراسیون و ورزشکاران بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، یوسف بهتری در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های رزمی استان زنجان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا دردسرهای زیادی را برای جامعه به ویژه حوزه ورزش به وجود آورد، اظهار کرد: دچار خسران زیادی در حوزه ورزش شدیم اما معتقدیم فرصت های ارزشمند نیز در اختیار ما گذاشت که یکی از آن ها تقویت بسترهای دولت الکترونیک بود.

رییس فدراسیون ورزش های رزمی تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا و تعطیلی ورزش و امکان ورزش فرصتی شد تا ساماندهی در امور ورزشکاران در فدراسیون انجام شود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان باید بیشتر با فدراسیون در ارتباط باشد و نظم و نظام بیشتری در فعالیت های خود داشته باشد، اظهار داشت: اگر فقط بخشی از پتانسیل ورزش های رزمی زنجان به فعل درآید فداسیون خواهد درخشید.

بهتری گفت: سایتی مبتنی بر آموزش مربیان و ورزشکاران و آمار آن ها طراحی شده که می تواند نظم و انسجام بیشتری به برنامه های فدراسیون و ورزشکاران بدهد و می تواند منبع درآمد پایداری برای هیأت ها نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت ویژه برای ورزشکاران رزمی

راه اندازی سایت ویژه برای ورزشکاران رزمی