مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:302021-02-27سياسي

اوحدی:دستور رییس جمهور برای استخدام 20 هزار فرزند شهید و ایثارگر اجرایی شود


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز شنبه 9 اسفندماه، در دو نشست جداگانه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بنیاد میزبان اعضای هیئت مدیره تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمت گزار و رییس و اعضای هیئت مدیره انجمن فرزندان شاهد و ایثارگر بود.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح روز شنبه 9 اسفندماه، در دو نشست جداگانه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بنیاد میزبان اعضای هیئت مدیره تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمت گزار و رییس و اعضای هیئت مدیره انجمن فرزندان شاهد و ایثارگر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس سعید اوحدی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س)؛ تقارن این نشست ها با سالروز وفات شهادت گونه حضرت زینب(س) را از حکمت های خداوند و موجب برکت دانست و عنوان کرد: قطعاً هدف ایجاد این تشکل های ایثارگری، هدفی مقدس و در ادامه راه و رسالت شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از رسالت های بسیار مهم فرزندان شهدا و ایثارگران را توجه به جریان تحریف راه و آرمان های شهدا خواند و تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم حضرت زینب(س) که در طول تاریخ برجسته است، این است که توانست در جامعه ای که رسانه های امروز را در اختیار ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوحدی:دستور رییس جمهور برای استخدام 20 هزار فرزند شهید و ایثارگر اجرایی شود

اوحدی:دستور رییس جمهور برای استخدام 20 هزار فرزند شهید و ایثارگر اجرایی شود