مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:302021-02-27بين الملل

حمله به نوار مرزی برنامه ریزی شده بود/ حملات ادامه دار خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عون الجعفری کارشناس امور امنیتی اردنی و عضو مرکز مطالعات نظامی القبس به پایگاه عراقی المعلومه اعلام کرد: - یکی از کارشناسان امور امنیتی اردنی با اشاره به اینکه حمله به نوار مرزی عراق و سوریه تصادفی نبوده از طرح خطرناک بایدن که به دنبال تحقق آن در منطقه به هر قیمتی است، پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عون الجعفری کارشناس امور امنیتی اردنی و عضو مرکز مطالعات نظامی القبس به پایگاه عراقی المعلومه اعلام کرد: عملیات نظامی اخیر در نواری مرز عراق و سوریه بخشی از طرح دولت جدید آمریکا در عراق است.

وی افزود: رصد مواضع آمریکای ها در رسانه های داخلی آن ها با آنچه رسانه های عربی به ویژه نیرو های رسانه ها وابسته به آمریکا در منطقه بیان می کنند، کاملاً مغایرت دارد.

این کارشناس امور امنیتی اردنی تحرکات آمریکا در عراق در راستای طرحی دانست که از سوی آمریکایی ها در نواری عراق و سوریه و عراق و کویت شروع شده است.

وی اعلام کرد: هدف قرار دادن گروه های حشد شعبی و مقاومت اتفاقی و تصادفی نبوده است و اقدامی برنامه ریزی شده برای دور کردن حشد شعبی و گروه هایی که مانع اجرای طرح های آمریکا در مناطق زیادی از عراق، سوریه و اردن هستند، بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به نوار مرزی برنامه ریزی شده بود/ حملات ادامه دار خواهد بود

حمله به نوار مرزی برنامه ریزی شده بود/ حملات ادامه دار خواهد بود