مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:152021-02-27ورزشي

امروز همه موقعیت هایمان به گل تبدیل شد


در همه بازی ها خوب بازی می کنیم منتها شانس با ما یار نیست و موقعیت ها به گل تبدیل نمی شود، اما امروز خوشبختانه در بازی با تیم اهورا بهبهان همه موقعیت هایمان تبدیل به گل شد و نتیجه خوبی گرفتیم.

- ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در همه بازی ها خوب بازی می کنیم منتها شانس با ما یار نیست و موقعیت ها به گل تبدیل نمی شود، اما امروز خوشبختانه در بازی با تیم اهورا بهبهان همه موقعیت هایمان تبدیل به گل شد و نتیجه خوبی گرفتیم.

حمید احمدی امروز (شنبه_9 اسفندماه) پس از پیروزی تیمش برابر تیم اهورا بهبهان اظهار کرد: فکر می کنم بازی خوبی برای ما بود و تیم ها در تمامی بازی ها برابر ما با انگیزه ظاهر می شوند.

وی ادامه داد: ما در هر بازی موقعیت های زیادی به دست می آوریم، اما متأسفانه در بازی های گذشته نتوانسته بودیم از این موقعیت ها استفاده کنیم که امروز خوشبختانه در این بازی همه موقعیت هایمان تبدیل به گل شد و نتیجه خوبی رقم زدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم و در مرحله پلی آف هم به همین شکل ظاهر شویم تا به هدفمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم.

احمدی تأکید کرد: ما در همه بازی ها همین گونه بازی می کنیم، اما شانس با ما یار نیست و موقعیت ها به گل تبدیل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز همه موقعیت هایمان به گل تبدیل شد

امروز همه موقعیت هایمان به گل تبدیل شد